• sns01
  • sns06
  • sns03
Dapoi u 2012 | Fornite computer industriali persunalizati per i clienti globali!
NEWS

Definizioni di signali PCI SLOT

Definizioni di signali PCI SLOT
U PCI SLOT, o slot di espansione PCI, utilizza un inseme di linee di signale chì permettenu a cumunicazione è u cuntrollu trà i dispositi cunnessi à u bus PCI. Questi signali sò cruciali per assicurà chì i dispositi ponu trasfiriri dati è gestisce i so stati secondu u protocolu PCI. Eccu l'aspettu principali di e definizione di u signale PCI SLOT:
Linee di signali essenziali
1. Indirizzu / Dati Bus (AD [31: 0]):
Questa hè a linea di trasmissione di dati primaria nantu à u bus PCI. Hè multiplexatu per purtà l'indirizzi (durante e fasi di l'indirizzu) è e dati (durante e fasi di dati) trà u dispusitivu è l'ospite.
2. FRAME #:
Impulsatu da u dispusitivu maestru attuale, FRAME # indica u principiu è a durata di un accessu. A so affirmazione marca u principiu di un trasferimentu, è a so persistenza indica chì a trasmissione di dati cuntinueghja. De-assertion signala a fine di l'ultima fase di dati.
3. IRDY# (Initiator Ready):
Indica chì u dispusitivu maestru hè prontu à trasfiriri dati. Duranti ogni ciclu di u clock di trasferimentu di dati, se u maestru pò guidà e dati nantu à l'autobus, affirmeghja IRDY #.
4. DEVSEL# (Selezzione di u dispusitivu):
Impulsatu da u dispositivu schiavu destinatu, DEVSEL# significa chì u dispusitivu hè prontu à risponde à l'operazione di bus. U ritardu in l'affirmazione di DEVSEL # definisce quantu tempu ci vole à u dispusitivu schiavu per preparà à risponde à un cumandamentu di bus.
5. STOP# (Opcional):
Un signale facultativu utilizatu per avvisà u dispositivu maestru per piantà u trasferimentu di dati attuale in casi eccezziunali, cum'è quandu u dispusitivu di destinazione ùn pò micca compie u trasferimentu.
6. PERR# (Errore di Parità):
Impulsatu da u dispusitivu slave per rapportà errori di parità rilevati durante u trasferimentu di dati.
7. SERR# (Errore di u Sistema):
Adupratu per signalà errori à livellu di u sistema chì puderanu causà cunsiquenzi catastròfichi, cum'è errori di parità di indirizzu o errori di parità in sequenze di cumandamenti speciali.
Linee di signali di cuntrollu
1. Command / Byte Enable Multiplex (C / BE [3: 0] #):
Porta cumandamenti di l'autobus durante e fasi di l'indirizzu è i segnali di attivazione di byte durante e fasi di dati, determinendu quale byte nantu à u bus AD [31: 0] sò dati validi.
2. REQ# (Request to Use Bus):
Conduttu da un dispositivu chì vulia piglià u cuntrollu di l'autobus, signalendu a so dumanda à l'arbitru.
3. GNT# (Grant to Use Bus):
Impulsatu da l'arbitru, GNT# indica à u dispusitivu chì dumanda chì a so dumanda di utilizà l'autobus hè stata cuncessa.
Altre linee di signale
Segnali d'arbitramentu:
Includite i segnali utilizati per l'arbitramentu di l'autobus, assicurendu una allocazione equa di risorse di l'autobus trà parechji dispositi chì dumandanu accessu simultaneamente.
Segnali di interruzzione (INTA#, INTB#, INTC#, INTD#):
Adupratu da i dispositi slave per mandà richieste di interruzzione à l'ospitu, avvisendu di avvenimenti specifichi o cambiamenti di statu.
In riassuntu, e definizioni di signali PCI SLOT includenu un sistema cumplessu di linee di signale rispunsevuli di u trasferimentu di dati, u cuntrollu di u dispositivu, u rapportu d'errore è a gestione di l'interruzzione in u bus PCI. Ancu se u bus PCI hè statu rimpiazzatu da i bus PCIe di più altu rendiment, u PCI SLOT è e so definizioni di signale restanu significativu in parechji sistemi legacy è applicazioni specifiche.


Tempu di post: Aug-15-2024